תמונה של מפתח VIP נתב"ג תמונה של מפתח VIP נתב"ג

מפתח VIP נתב"ג

מחזיקי מפתח דיסקונט

נהנים מהטבת  VIP נתב"ג ומקצרים את התור בדרך לטיסה!

איזה כיף, אתם יוצאים לחופש!

מתאים לכם לעבור במסלול VIP בנתב"ג ולשדרג את החוויה?

עם מפתח דיסקונט תוכלו להגיע, עם ליווי אישי VIP, במסלול מהיר יותר, כל הדרך לדיוטי פרי בחינם או בהטבה משמעותית!

אז מה זה מפתח VIP נתב"ג?

שירות ליווי VIP מהבידוק הביטחוני ועד לדיוטי פרי לטסים מטרמינל 3 (עד 6 נוסעים)

  • ליווי VIP צמוד של דייל או דיילת מחברת לאופר תעופה GHI
  • מעבר בידוק ביטחוני באולם VIP נפרד
  • צ'ק אין מהיר יותר
  • בידוק תיקי יד כמו שמגיע ל- VIP
  • ליווי במעבר ביקורת הדרכונים

למי מגיעה ההטבה?

מפתח VIP נתב"ג חינם! (במקום 588 ש"ח) –
אם סכום החיוב החודשי הממוצע* בכל כרטיסי האשראי הבנקאיים שלכם בחשבון הוא 12,000 ₪ ומעלה, יש לכם מפתח VIP חינם פעם בשנה.

מפתח VIP נתב"ג בהנחה – 399 ש"ח (במקום 588 ש"ח) –
אם סכום החיוב החודש הממוצע* בכל כרטיסי האשראי הבנקאיים שלכם בחשבון הוא בין 6,000 –12,000 ₪ בחודש. ניתן למימוש עד 4 פעמים בשנה.

*החיוב החודשי הממוצע נבדק בחצי שנה שקדמה להזמנת להטבה

לפני שמתחילים…

  • כבר יש לכם את אפליקציית דיסקונט? מעולה, נכנסים עכשיו לאפליקציה ומוצאים בתפריט את "מפתח VIP נתב"ג"
  • עוד לא הורדתם את האפליקציה המצוינת שלנו? הורידו אותה מחנות האפליקציות.

קודם נבדוק זכאות

  1. נכנסים לאפליקציה ולוחצים על התפריט
  2. גוללים מטה עד שמוצאים את "מפתח VIP נתב"ג" ובוחרים אותו
  3. מגיעים למסך כניסה לשירות ועושים SWIPE למעבר למסך בדיקת זכאות
  4. מגיעים למסך הכניסה להטבה ולוחצים על "בדיקת זכאות"

זהו. עכשיו תראו אם אתם זכאים לשירות בהנחה, ללא תשלום או שמחכים לכם עד לפעם הבאה…

זכאים? נכנסתם? מעולה!

  • מקבלים קוד קופון להטבה באפליקציית דיסקונט בהתאם לזכאותכם
  • משם עוברים לאתר לאופר להמשך הזמנת השירות מראש
  • טיפ שלנו- כדאי להזמין את השירות באתר חברת לאופר מיד אחרי הזמנת הטיסה. ככה תשריינו לכם חווית VIP

עוד כמה דברים שחשוב לדעת

  • ההטבה תינתן בחינם פעם אחת בשנה קלנדרית.
  • ההטבה תינתן בהנחה עד ארבע פעמים בשנה קלנדרית.
  • הזכאות להטבות היא לבעלי החשבון בלבד.
  • השירות יינתן על בסיס מקום פנוי, "VIP נתב"ג חינם", מקסימום 400 הזמנות בחודש ללקוחות דיסקונט, בהתאם לתאריכי ושעת הטיסה.
  • את הזמנת השירות יש לבצע באתר חברת לאופר טרם ההגעה לשדה התעופה, לפחות 24 שעות לפני מועד הטיסה.
  • ההטבה ניתנת עבור עד ששה נוסעים. בהזמנה עבור 7 עד 8 נוסעים, ייגבה בעת ההזמנה,  תשלום של 55 ש"ח ישירות מכל נוסע נוסף, ע"י חברת לאופר .
  • לעדכון פרטי הזמנת השירות, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת לאופר בטלפון 08-9145100.
  • במקרה של ביטול או שינוי הזמנת השירות שנתקבל בחינם, פחות מ- 12 שעות לפני קבלת השירות, רשאי הבנק לחייב את הלקוח/ה בעלות השירות.
  • במקרה של ביטול או שינוי הזמנת שירות בהנחה, פחות מ-12 שעות לפני קבלת השירות, לא יבוצע החזר בגין התשלום.
  • בגין ביטול של למעלה מ-12 שעות טרם קבלת השירות, לא יבוצע חיוב כלשהו.
  • ניתן להזמין את ההטבה עד ליום 31.12.2020 .
  • קופונים אשר הוזמנו עד לתאריך 31.12.2020 יכובדו לא יאוחר מתאריך 31.12.2021.
  • השירות ניתן על ידי חברת לאופר תעופה GHI ובאחריותה המלאה, בהתאם לתנאי השירות המפורטים באתר החברה. הבנק אינו נושא באחריות כלשהי לטיב השירות, ביצועו ו/או אי ביצועו.